Klubmodul henter siden
Øvede Torsdag kl. 16.30 | 122
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Øvede (Børn 2)

Alder: 9 &ndash 10 år

Børn 2 - Alle børn udbygger teknikken i crawl, ryg, bryst og butterfly! Pige/dreng: 9 &ndash 10 år (cirka) Øvede Tid: torsdage kl. 1630 - 1715, 1715 - 1800, 1800 - 1845. Børn 2 lærer - at vedligeholde og udbygge de færdigheder, de har lært på Børn 3 og 4 - at udbygge teknikken yderligere i crawl, ryg, bryst og butterfly - at træne. I SMUT lærer børnene ligeledes - at visualisere bruger de alle sanserne, så lærer de hurtigere og mere - at søge hjælp, når de har brug for råd og støtte. Børn lærer, når de øver sig igen og igen når de tænker over, hvad de gør når de gør noget sammen med andre, og når de giver og modtager feedback. Det ved vores trænere, og derfor indeholder træningen gentagelser, tankevirksomhed og sociallæring i små grupper. Nye holdinddelinger i svømmeklubben SMUT De nye holdinddelinger og beskrivelser er sammenstykket med udgangspunkt i dansk svømmeunions årgangsinddelinger og ligeledes børn og unges biologiske udvikling og kronologiske alder. I SMUT vil vi implementere og anvende det Aldersrelateret træningskoncept (ATK 2,0) i undervisningen/træningen, da de tanker, anbefalinger og den viden, der ligger i ATK, vil bidrage med og sikre en forsvarlig udvikling af vores børn og unge.

Øvede (Børn 2)

Alder: 9 – 10 år (cirka)

Alle børn udbygger teknikken i crawl, ryg, bryst og butterfly!

Holdinddelinger i svømmeklubben SMUT.

Startdato
09.05.2024