Tillæg til baby/ småbørns svøm
Mandag kl. 11.15 - 12.00 | 104
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Tillæg til babysvømning lørdag.

OBS

Denne tilmelding er hvis der skal mere end 2 personer i vandet ved baby og småbørs- svømning.

Eks:

- Skal far, mor og barn i vandet oprettes der et medlemskab af dette ud over tilmelding til baby og småbørs- svømning

- Skal far, mor og to børn i vandet oprettes der to medlemskab af dette ud over tilmelding til baby og småbørs- svømning eller en mere tilmeldinger til baby og småbørs- svømning.

Tillæg til babysvømning

OBS